De obicei suntem prinsi cu cel putin 3-5 evenimente pe zi in perioada nuntiilor, cu multa organizare si coordonare, reusim sa ne impartim pentru fiecare eveniment.Suntem cei din spatele scenei, nu cei din sala de bal – poate mult prea “germanici” pentru gusturile unora, insa fara seriozitate si implicare 101% nu se poate! Pentru noi nu exista situatii neprevazute pentru ca le prevedem din timp, iar asta vine din ani si ani de perfectionare continua.
In procesul de constructie cred ca cel mai solicitant este procesul prin care ii ajut pe clienti sa isi exprime scopul, tinta, sa imi explice propria lor viziune, sa stabilim tematica si detaliile evenimentului, dupa care totul vine de la sine: alegem impreuna decoratiunile (centerpieces, cartotehnica, cadourile pentru invitati, cromatica – iluminatul ambiental, textura – prin materialele folosite in decorarea meselor si a scaunelor, florile – in functie de sezon sau nu intotdeauna), coloana sonora generala – playlist, momentele artistice specifice oricarei nunti – si/sau reprezentatii vocale, de dans, efecte pyromusicale indoor/outdoor si toate celelalte necesare. Pentru noi, echipa Blitz Party, cel mai important si solicitant este sa stabilim numitorul comun!
Cand vine vorba despre amenajarea unui eveniment, cel mai des intalnit cuvant este eleganta. Cei mai multi miri isi doresc o nunta “eleganta”! Ati fi totusi surprinsi sa auziti cat de diferit definesc acest termen. “Eleganta” poate fi tradusa in atat de multe feluri… De exemplu, eleganta poate fi diminuata sau foarte elaborata, simpla sau traditionala. Tine de mine sa stabilesc modul in care ii ingadui clientului sa spuna care este eleganta pe care si-o doreste si pe care urmeaza sa o creionez. Echipa Blitz Party pune accent pe mesajul trimis. Scopul final este sa ii multumim pe ei: clientii nostri.
Cum facem fata situatiilor neprevazute? Mereu apar situatii neprevazute. Experienta cred ca isi spune cuvantul. Suntem mereu pregatiti cu un plan de backup. Sunt multe exemple, insa vi le povestim cu alta ocazie.
Ceea ce consideram noi ca e extrem de important e ca organizarea evenimentelor sa se desfasoare cu ajutorul catorva ingrediente: pasiune, atentie, organizare, si coordonare!
Daca alegi un Wedding Planner pentru a transforma ziua cea mare intr-un eveniment memorabil, atunci mai trebuie sa stii ca trebuie sa comunici cat mai deschis cu acesta inca de la inceput si sa ai incredere in ceea ce face. Doar in acest fel, Wedding Planner-ul va va cunoaste mai bine si va putea sa intuiasca ceea ce va place si sa va transforme preferintele in realitate!
O nunta de basm cere o planificare amanuntita si atentie la cel mai mic detaliu, pentru ca in detalii sta diferenta intre o nunta obisnuita si nunta pe care tu ti-o doresti de cand ai citit primele povesti cu printese. Ai incredere in noi si ramai relaxata pe toata perioada pregatirilor!